Valla benimde 2 çocuğum var biri 11 yaşında biri 2,5 yaşında.Herkes gibi şu şartlarda biz de zorlanıyoruz..Herkes yardım ister.Ancak düşünüyorum da benden daha kötü durumda olanlar varken şimdi istemek vicdana sığmaz.İnşallah alacak kişi için hayırlısı olur.Çok iyi düşünmüşsünüz.