• 19-02-2020, 21:39:06
    #28
    🤖 AI Developer
    Merhaba hocam, bir kumanya hazırlayın bence. İstanbul veya yaşadığınız semt'de bir araştırma yapın ve ihtiyaç sahibi bir aile'ye yapın. Eğer burada bulamazsanız bu alternatifi değerlendirmenizi tercih ederim.
  • 19-02-2020, 23:07:33
    #29
    Bir arkadaşım var. 1,5 senelik falan evli. 4-5 aylık da bir çocuğu var. 1-2 aydır işsiz kendisi. Bulunduğu ilçede pek fazla iş imkanı da yok. Yardımcı olmak isteyen olursa aracı olarak buluşturabilirim iki tarafı. Özel mesaj atabilirsiniz.
  • 19-02-2020, 23:13:08
    #30
    Birçok pm gelmiş.Hepsine bakıp dönüş yapacağım arkadaşlar.Benımle birlikte yardımcı olmak isteyen baya arkadaşımız varmış aramızda.Onlardan Allah razı olsun.
  • 19-02-2020, 23:13:20
    #31
    buradan değil de önce komşularımızla bakıp kendiniz kararınızı verin bu daha iyi olur sizin adınıza
  • 19-02-2020, 23:13:42
    #32
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Allah düşmanımın başına vermesin. Evime market alışverişi, kızıma bebek bezi dahi alamaz durumdaydım." bu durumu şahsi algılayıp size kırıldığımı söylemeliyim Hocam. (Eminim bu olaydan dolayı konu da açmadınız.)
    R10 sadece tabiri caizse veritabanı bağlamadı, gönülleri de bağlıyor. Allahtan dileğim bir daha aynı durumlar yaşanmasın fakat her forumdaşıma diyorum derdi olan yazsın buraya. Bugün size belki yarın bize.
    Benim de 12 ay öncesine kadar hayatım bir garipti, şimdi kızım geçen hafta 1 yaşını doldurdu. Büyüme diye yalvarıyorum )
    Bazen yazamıyorsun @Abdlsmt; kardeşim.
  • 19-02-2020, 23:16:50
    #33
    ALLAH C.C Sizin gibi insanlara daha fazla versin İNŞALLAH
    Böyle şeylerde duygularıma engel olamıyorum hele ki çocuk mevsu ise
  • 19-02-2020, 23:18:40
    #34
    Akbas arkadaşımız bir çok yardım etmek isteyen var deyince yazmak istedim.

    Çocuk sahibi gibi bir abimiz değil ama tek yaşayan ihtiyaç sahibi bir abimiz var yardım etmek isteyen ulaşabilir. Yaptığınız yardımları abimize verirken fotoğraf çekip atabilirim. iyi çalışmalar

    Allah razı olsun.
  • 19-02-2020, 23:30:11
    #35
    Fatih abi kötü günleri atlatmana sevindim. Bu güzel düşünceni de Rabbim kabul eylesin bir daha sıkıntı yaşamayasın inşAllah.
  • 19-02-2020, 23:57:33
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3 hafta içinde bende bir kız babası olucam inşallah. Çocuk bereketiyle gelir derlerdi öyle de oluyor allaha şükür. Güzel düşünceniz için tebrikler. Umaırm gerçekten ihtiyacı olan biri sayenizde mutlu olur.