Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Allah düşmanımın başına vermesin. Evime market alışverişi, kızıma bebek bezi dahi alamaz durumdaydım." bu durumu şahsi algılayıp size kırıldığımı söylemeliyim Hocam. (Eminim bu olaydan dolayı konu da açmadınız.)
R10 sadece tabiri caizse veritabanı bağlamadı, gönülleri de bağlıyor. Allahtan dileğim bir daha aynı durumlar yaşanmasın fakat her forumdaşıma diyorum derdi olan yazsın buraya. Bugün size belki yarın bize.
Benim de 12 ay öncesine kadar hayatım bir garipti, şimdi kızım geçen hafta 1 yaşını doldurdu. Büyüme diye yalvarıyorum )
Bazen yazamıyorsun @Abdlsmt; kardeşim.