Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah hepinizden razı olsun güzel kardeşlerim.
Ben bebek bezini başkası ayakkabısını bir başka arkladaşımız mamasını alsa o annenın ve babanın içini biraz rahatlatırız.

O kadar kötü bir duygu ki çocuğuna ihtiyaçlarını alamamak.Sabahlara kadar ağladığımı oturup düşündüğümü hatırlıyorum.Allah ne bana ne düşmanıma nede hiç bir insana yaşatmasın o hissleri inş.
Benimde bir yavrum var 9 aylık.

Bebeğinin ihtiyacı olan varsa bende yardımcı olmak isterim.