Merhabalar hocam pm gönderdim tarafınıza.
https://www.r10.net/off-topic/222572...k-bu-cark.html
Faturalar yüklü geldiği için biraz zor günlerden geçiyorum açıkcası ve 20 aylık kızıma istediğim oyuncakları alamıyorum. Hızlı da büyüyor cimcime elbiseleri dar geliyor. Kızınız kaç yaşında bilmem amasıfır almanıza gerek yok, kıyıda köşede duran oyuncaklarını gönderebilirseniz sevinirim. Ama yine de önceliği daha kötü durumda olanlara verin lütfen.
İnce düşünceniz için çok teşekkür ederim.
Edit: 10 Aylık imiş. Gözümden kaçmış. Allah uzun ve sağlıklı ömürler nasip etsin.
Senden bilgileirni bekliyorum güzel dostum halledelim Allahın izni ile kızımızın ihtiyaçlarını.
Benimde bir yavrum var 9 aylık.
Bebeğinin ihtiyacı olan varsa bende yardımcı olmak isterim.
Çok teşekkür ederim benımle aynı yola çıkmana dost.
Sanada ulaşabilirler ihtiyacı olan arkadaşlarımız buradan.