• 01-02-2020, 10:08:20
    #28
    Bence yapılan yardımlar şova dönüştürülmemeli.
    Yardım toplamak ve bunun için bir kitleye ulaşma amacıyla konu açılabilir fakat halihazırda yardımlar yüklenmiş ve yola çıkacaksınız veya çıkmışsınız.
    Samimi gelmiyor , prim gibi gözüküyor bana...
  • 01-02-2020, 10:30:16
    #29
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    NobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence yapılan yardımlar şova dönüştürülmemeli.
    Yardım toplamak ve bunun için bir kitleye ulaşma amacıyla konu açılabilir fakat halihazırda yardımlar yüklenmiş ve yola çıkacaksınız veya çıkmışsınız.
    Samimi gelmiyor , prim gibi gözüküyor bana...
    Yapılan yardımları şova gösterişe dönüştürülmemesi konusunda hemfikiriz lakin
    İyi niyetli bakarsanız şova ve prime ihtiyacımız yok şükür, forumda paylaşan diğer arkadaşlar gibi ONUR DUYARAK, paylaştım. Yapılan işlem bir yardım ve onur duyduysam bu durumu gururla paylaşırım. Şuan yaptıgım gibi.
  • 01-02-2020, 10:34:06
    #30
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılan yardımları şova gösterişe dönüştürülmemesi konusunda hemfikiriz lakin
    İyi niyetli bakarsanız şova ve prime ihtiyacımız yok şükür, forumda paylaşan diğer arkadaşlar gibi ONUR DUYARAK, paylaştım. Yapılan işlem bir yardım ve onur duyduysam bu durumu gururla paylaşırım. Şuan yaptıgım gibi.
    Eyv , suçlama yapmıyorum hocam. Sadece bu tarz paylaşımların benim gözümde nasıl gözüktüğünü belirttim.
  • 01-02-2020, 10:38:18
    #31
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    NobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyv , suçlama yapmıyorum hocam. Sadece bu tarz paylaşımların benim gözümde nasıl gözüktüğünü belirttim.
    Eyvallah hocam. Dün akşamdan beri kayseri organize sanayi bölgesi sapagında hava şartları sebebiyle polis bekletiyor. Aracın içinde hem 13 14 saattir açız hem donduk soğuktan. Daha 15 dk oldu yol açılalı. lakin bu bile mutlu ediyor insanı.
  • 01-02-2020, 14:14:35
    #32
    Elazığ'da askerim ziyaretime beklerim
  • 01-02-2020, 14:49:53
    #33
    dün öğlen halkalı gümrüğün oradaydınız tam fotoğraflar çekilirken geçiyordum korna yaptım size
    yolunuz açık olsun
  • 01-02-2020, 15:57:38
    #34
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Monolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elazığ'da askerim ziyaretime beklerim
    26 saattir yoldayız, hala Malatyaya bile gelemedik. Gelmek isterim lakin fırsatım olursa gece düşmezsem gelirim hocam.
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün öğlen halkalı gümrüğün oradaydınız tam fotoğraflar çekilirken geçiyordum korna yaptım size
    yolunuz açık olsun
    Evet hocam, oradaydık. Senden kaçmak imkansız 😂 Korna eşliğinde uğurlaman için teşekkür ederim
  • 01-02-2020, 15:59:31
    #35
    Allah yolunuzu açık etsin. Doğu'da büyüyen birisi olarak yollarda dikkatli olun lütfen şimdi çok kar vardır. Yaptığınız büyük iş, Tahsin abi sizin gibi insanların olması sevindirici.
  • 01-02-2020, 16:08:24
    #36
    Allah yardımcınız olsun hocam..