Bence yapılan yardımlar şova dönüştürülmemeli.
Yardım toplamak ve bunun için bir kitleye ulaşma amacıyla konu açılabilir fakat halihazırda yardımlar yüklenmiş ve yola çıkacaksınız veya çıkmışsınız.
Samimi gelmiyor , prim gibi gözüküyor bana...
Elazığ Yardım Tırımızla Yollardayız (:
38
●1.745
- 01-02-2020, 10:30:16Yapılan yardımları şova gösterişe dönüştürülmemesi konusunda hemfikiriz lakinNobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi niyetli bakarsanız şova ve prime ihtiyacımız yok şükür, forumda paylaşan diğer arkadaşlar gibi ONUR DUYARAK, paylaştım. Yapılan işlem bir yardım ve onur duyduysam bu durumu gururla paylaşırım. Şuan yaptıgım gibi. - 01-02-2020, 10:34:06Eyv , suçlama yapmıyorum hocam. Sadece bu tarz paylaşımların benim gözümde nasıl gözüktüğünü belirttim.TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2020, 10:38:18Eyvallah hocam. Dün akşamdan beri kayseri organize sanayi bölgesi sapagında hava şartları sebebiyle polis bekletiyor. Aracın içinde hem 13 14 saattir açız hem donduk soğuktan. Daha 15 dk oldu yol açılalı. lakin bu bile mutlu ediyor insanı.NobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2020, 14:49:53dün öğlen halkalı gümrüğün oradaydınız
tam fotoğraflar çekilirken geçiyordum korna yaptım size
yolunuz açık olsun - 01-02-2020, 15:57:3826 saattir yoldayız, hala Malatyaya bile gelemedik. Gelmek isterim lakin fırsatım olursa gece düşmezsem gelirim hocam.Monolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam, oradaydık. Senden kaçmak imkansız 😂 Korna eşliğinde uğurlaman için teşekkür ederimfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle