Elazığ'da askerim ziyaretime beklerim
26 saattir yoldayız, hala Malatyaya bile gelemedik. Gelmek isterim lakin fırsatım olursa gece düşmezsem gelirim hocam.
dün öğlen halkalı gümrüğün oradaydınız

tam fotoğraflar çekilirken geçiyordum korna yaptım size
yolunuz açık olsun
Evet hocam, oradaydık. Senden kaçmak imkansız 😂 Korna eşliğinde uğurlaman için teşekkür ederim