Bence yapılan yardımlar şova dönüştürülmemeli.
Yardım toplamak ve bunun için bir kitleye ulaşma amacıyla konu açılabilir fakat halihazırda yardımlar yüklenmiş ve yola çıkacaksınız veya çıkmışsınız.
Samimi gelmiyor , prim gibi gözüküyor bana...