NobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence yapılan yardımlar şova dönüştürülmemeli.
Yardım toplamak ve bunun için bir kitleye ulaşma amacıyla konu açılabilir fakat halihazırda yardımlar yüklenmiş ve yola çıkacaksınız veya çıkmışsınız.
Samimi gelmiyor , prim gibi gözüküyor bana...
Yapılan yardımları şova gösterişe dönüştürülmemesi konusunda hemfikiriz lakin
İyi niyetli bakarsanız şova ve prime ihtiyacımız yok şükür, forumda paylaşan diğer arkadaşlar gibi ONUR DUYARAK, paylaştım. Yapılan işlem bir yardım ve onur duyduysam bu durumu gururla paylaşırım. Şuan yaptıgım gibi.