• 31-01-2020, 14:39:41
    #10
    Yolunuz açık olsun üstad
  • 31-01-2020, 14:40:30
    #11
    Allah razı olsun hocam. Yolunuz açık olsun inşallah.
  • 31-01-2020, 14:40:36
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah kabul etsin
  • 31-01-2020, 14:40:53
    #13
    yardımlar kızılay veya afad deposunda toplanıyor. dağıtımları da onlar yapıyor. Umarım "Deprem geçti nasılsa, arakanlılara, ugandalılara, adı duyulmamı bilmemne ülkelerine gönderelim bunları" deyip Elazığ halkı harici yerlere götürmezler.
  • 31-01-2020, 14:43:46
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah kabul etsin, yolunuz açık olsun
  • 31-01-2020, 14:44:47
    #15
    Her konusunu gördüğüm de yazayım yazayım diyorum Bugüne kısmetmiş. Bu adama bir ben, bir r10 yönetimi ısınamadı galiba Nedense birşey itici geliyor.

    Bu arada Allah kabul eylesin..
    • TahsinCetinkaya
    TahsinCetinkaya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-01-2020, 14:44:41
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Hocam nasıl bir kralsın sen ya , Allah kabul etsin. Suriyelilere dikkat edin hocam, üçer beşer alıp kaçıyorlar.
  • 31-01-2020, 14:45:45
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Sen nasıl bir kralsın abi.Yolun açık olsun.

    Aman surilere dikkat.
  • 31-01-2020, 14:46:57
    #18
    Allah kabul etsin. Depremzedelerin Allah yardımcısı olsun.