yardımlar kızılay veya afad deposunda toplanıyor. dağıtımları da onlar yapıyor. Umarım "Deprem geçti nasılsa, arakanlılara, ugandalılara, adı duyulmamı bilmemne ülkelerine gönderelim bunları" deyip Elazığ halkı harici yerlere götürmezler.