Yapılan yardımları şova gösterişe dönüştürülmemesi konusunda hemfikiriz lakin
İyi niyetli bakarsanız şova ve prime ihtiyacımız yok şükür, forumda paylaşan diğer arkadaşlar gibi ONUR DUYARAK, paylaştım. Yapılan işlem bir yardım ve onur duyduysam bu durumu gururla paylaşırım. Şuan yaptıgım gibi.
Eyv , suçlama yapmıyorum hocam. Sadece bu tarz paylaşımların benim gözümde nasıl gözüktüğünü belirttim.