NobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyv , suçlama yapmıyorum hocam. Sadece bu tarz paylaşımların benim gözümde nasıl gözüktüğünü belirttim.
Eyvallah hocam. Dün akşamdan beri kayseri organize sanayi bölgesi sapagında hava şartları sebebiyle polis bekletiyor. Aracın içinde hem 13 14 saattir açız hem donduk soğuktan. Daha 15 dk oldu yol açılalı. lakin bu bile mutlu ediyor insanı.