• 29-01-2020, 10:12:58
    #10
    Onun için yanınıza eleman alacaksınız hocam bu tür işlere onu yönlendireceksiniz

    Mutlaka izlemelisiniz https://www.youtube.com/watch?v=zvoPmyYfTLA
  • 29-01-2020, 10:13:03
    #11
    Geçen birisi aradı telefondan dıyorkı Caps lock tuşu kapatıyorum büyük yazıyor açıyorum yine büyük yazıyor küçülmüyor yazı dedi uzaktan baglandım baktım maıldekı yazı boyutu 48 de kalmış
  • 29-01-2020, 10:17:01
    #12
    14 senedir bilgi işlem olarak özel sektörde çalışıyorum. Yeri geldi elektrikçi, yeri geldi klimacı, yeri geldi fabrikanın gizli kutusu ne yazıkki bizim işin bir standartı yok. Son 5 senedir bilgi işlem üzerine yıkılan ERP furyası cabası...
    ERP bilmek içinde tüm departmanların işini bilmek zorundasın. İnsanlar ile ugraşmak, mesai dışında bile hizmet vermek oldukça zordur. Aldığın maaşa gelince komik.
  • 29-01-2020, 10:19:02
    #13
    Seneler evvel banada olmuştu, Ağ üzerinden bir bilgisayara bağlanmaya çalışıyor aynı network içinde
    Girmek istediği bilgisayar kapalı olduğu için giremiyor ama sorunu ağa bağlanmıyor diye lanse etmişti ( powera bastım al gir dedim çıktım )
  • 29-01-2020, 10:24:34
    #14
    dogan500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onun için yanınıza eleman alacaksınız hocam bu tür işlere onu yönlendireceksiniz

    Mutlaka izlemelisiniz
    https://www.youtube.com/watch?v=zvoPmyYfTLA

    Video efsane bütün herşeyi anlatıyor ahaha çok iyiymiş valla hocam ))))
  • 29-01-2020, 10:25:20
    #15
    Studio34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Video efsane bütün herşeyi anlatıyor ahaha çok iyiymiş valla hocam ))))

    Aynen öyle hocam tam bir IT ciyi anlatıyor
  • 29-01-2020, 10:30:43
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Memleketimde küçük bir şehirde yazılım ve teknoloji ürünleri üzerine bir iş yeri açtım.Şimdilik müşterilerin ayağı alışsın ve ufakta olsa gelir olsun diye bilgisayar parçası vs de yapıyorum.Hiç yorum yapmadan bir resim bırakıyorum.Bir müşterimizin whatsapp dan ilettiği sorun. İşimi çok seviyorum ama bu resim rönesans tablosu gibi:
  • 29-01-2020, 10:33:02
    #17
    Sıkıldıysan başka insanların yaptığı işlere bakıp haline Şükrede bilirsin Hocam!
    Örneğin adananın sıcağında dışarısı 45 derece fabrikanın içi 60 derece sıcak olan bir yerde çalışan olarak ben dahi bazı işleri görünce Şükrediyorum
  • 29-01-2020, 10:52:14
    #18
    Projem için canlı destekte insanlara yanıt veriyorum. İnanın delirirsiniz, öyle insanlar var ki sanırsın mağaradan çıktı eline telefon aldı yanlışıkla siteye girdi iletişim kurmaya çalışıyor...
    bir de şu türler var: İnternette ufak küçücük bir arama yapsa soruna ulaşacak ama soru soruyor... Örnek: iPhone’da ana menüye nasıl dönerim? gibi bir soru. Ulan kurcala işte bas tuşlara? Niye her şeyi başkasının sana söylemesi gerekiyor? Bu tür insanların beyinlerini yeterince kullanmadığını düşünüyorum. Yine sinirlendim bak...

    Gelen mesajlardan bir kaçı: