Seneler evvel banada olmuştu, Ağ üzerinden bir bilgisayara bağlanmaya çalışıyor aynı network içinde
Girmek istediği bilgisayar kapalı olduğu için giremiyor ama sorunu ağa bağlanmıyor diye lanse etmişti ( powera bastım al gir dedim çıktım )