Projem için canlı destekte insanlara yanıt veriyorum. İnanın delirirsiniz, öyle insanlar var ki sanırsın mağaradan çıktı eline telefon aldı yanlışıkla siteye girdi iletişim kurmaya çalışıyor...
bir de şu türler var: İnternette ufak küçücük bir arama yapsa soruna ulaşacak ama soru soruyor... Örnek: iPhone’da ana menüye nasıl dönerim? gibi bir soru. Ulan kurcala işte bas tuşlara? Niye her şeyi başkasının sana söylemesi gerekiyor? Bu tür insanların beyinlerini yeterince kullanmadığını düşünüyorum. Yine sinirlendim bak...

Gelen mesajlardan bir kaçı: