Memleketimde küçük bir şehirde yazılım ve teknoloji ürünleri üzerine bir iş yeri açtım.Şimdilik müşterilerin ayağı alışsın ve ufakta olsa gelir olsun diye bilgisayar parçası vs de yapıyorum.Hiç yorum yapmadan bir resim bırakıyorum.Bir müşterimizin whatsapp dan ilettiği sorun. İşimi çok seviyorum ama bu resim rönesans tablosu gibi: