14 senedir bilgi işlem olarak özel sektörde çalışıyorum. Yeri geldi elektrikçi, yeri geldi klimacı, yeri geldi fabrikanın gizli kutusu ne yazıkki bizim işin bir standartı yok. Son 5 senedir bilgi işlem üzerine yıkılan ERP furyası cabası...
ERP bilmek içinde tüm departmanların işini bilmek zorundasın. İnsanlar ile ugraşmak, mesai dışında bile hizmet vermek oldukça zordur. Aldığın maaşa gelince komik.