Bazen yaptığım işten acayip sıkılıyorum.
30
●1.363
- 29-01-2020, 10:02:44Bilgi işlem departmanın da calısıyorum , Artık iş mi sıkıyor insanlar mı bilemiyorum en ufak basıt bırseyi soruyorlar örnek Chrome 'da baslangıc sayfasını nasıl google yapabılırım gibisinden bir sürü degısık sorunlar .. Excel bılgım cok kötüdür mesela benım hıc anlamam ısım de olmadı bu zamana kadar kullancılardan gelen sorunlarla öğrendim dıyebılırım ama bızım ınsanımız da okuma alıskanlıgı yok ekrana bır hata mı cıkıyor mesela onu okumak yerıne dırek gelıp boyle birşey cıktı dıyorlar .
- 29-01-2020, 10:07:44bana da bu yazıcı çalışmıyor diyor.
fişi takmamış çağırıyorlar odasına gidiyoruz birde beyfendilerin
millet olarak bir işi başkasına yaptırmayı severiz. - 29-01-2020, 10:08:58Bana fax gönderemiyorum diyen bir müşteri vardı fax kablosunu takınca aa çözüldü diye şaşırmıştı. Bir arkadaşımda çalıştığı firmada bir mağazada monitör arızalanmış yeni monitör götürmüş eskisini almış bilgilerimiz kaybolmaz değil mi demişler çocuk gelince 1 bucuk saat sakinleştirmek için uğraşmıştık eli ayagı titriyordu. ha bide bir müşterimiz outlookta bu özellik niye yok diye bana bağırmıştı bende bağırıp tersleyince susmuştu. ulan ben ne biliyim niye yok ben microsoftta mı calısıyorum sanki
- 29-01-2020, 10:12:48Gerçekten kolaycılığa çok alışkın insanımız öyle basit şeyleri bile uğraşmamak için anlamam ben deyip çekilmek gibi huyumuz var ben mesela nasıl bulacagını anlatmaya çalışırım adam ben anlamam al sen şunu yapıver iki dakika derler sizin yine iş sadece yakın çevrem bana yetiyor bu konularda
