Bilgi işlem departmanın da calısıyorum , Artık iş mi sıkıyor insanlar mı bilemiyorum en ufak basıt bırseyi soruyorlar örnek Chrome 'da baslangıc sayfasını nasıl google yapabılırım gibisinden bir sürü degısık sorunlar .. Excel bılgım cok kötüdür mesela benım hıc anlamam ısım de olmadı bu zamana kadar kullancılardan gelen sorunlarla öğrendim dıyebılırım ama bızım ınsanımız da okuma alıskanlıgı yok ekrana bır hata mı cıkıyor mesela onu okumak yerıne dırek gelıp boyle birşey cıktı dıyorlar .