Bana fax gönderemiyorum diyen bir müşteri vardı fax kablosunu takınca aa çözüldü diye şaşırmıştı. Bir arkadaşımda çalıştığı firmada bir mağazada monitör arızalanmış yeni monitör götürmüş eskisini almış bilgilerimiz kaybolmaz değil mi demişler çocuk gelince 1 bucuk saat sakinleştirmek için uğraşmıştık eli ayagı titriyordu. ha bide bir müşterimiz outlookta bu özellik niye yok diye bana bağırmıştı bende bağırıp tersleyince susmuştu. ulan ben ne biliyim niye yok ben microsoftta mı calısıyorum sanki