Konu
Bazen yaptığım işten acayip sıkılıyorum.
29-01-2020, 10:06:30
#3
Shitric
İkinci cümlenden itibaren aslında işten değil de insanlardan sıkıldığın belli oluyor. Eğer imkanın varsa departman veya iş değiştirmeni tavsiye ederim. İnsanlarla fazla muhatap olmayacağın bir iş tercih etmelisin diye düşünüyorum.