İkinci cümlenden itibaren aslında işten değil de insanlardan sıkıldığın belli oluyor. Eğer imkanın varsa departman veya iş değiştirmeni tavsiye ederim. İnsanlarla fazla muhatap olmayacağın bir iş tercih etmelisin diye düşünüyorum.