Golsime adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kardeşim küçükken bizzat 2-3 yıl çekmişti epilepsiyi. Antalya Akdeniz Üniversitesi Hastanesinde tedavi oldu bizzat. Yaklaşık 3 -4 yıl ilaçlar tedavi derken sonunda yavaş yavaş atlatmaya başladı yediğine içtiğine dikkat ettirmeye özen göstermişti doktoru.
Demek istediğim, Antalya Akdeniz üniversitesindeki doktorlarla iletişime geçmeniz. Bildiğiniz üzere burada kol, bacak, yüz, vs gibi nakli yapıyorlar. Tekrar geçmiş olsun, Allah tüm hastalarımıza acil şifalar versin..