Golsime adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu Bir Yardım İsteği Konusudur. ( Oğlum )
81
●2.611
- 26-01-2020, 23:47:292002 yılından beri epilepsi hastasıyım. Yukarda bir arkadaş bahsetmiş uykuya, yemeğe,ilaca ve strese dikkat edin. Düzenli olarak doktora kontrol gidin ve sakın ihmal etmeyin. Eeg yi uykusuz olarak çektirin. Gece çocuğunuz uykusuz kalsın ve sabah Eeg çekimini öyle yapmalarını isteyin ve Eeg çekimi 1 saat sürmesini talep edin. Doktorunuzu da iyi seçin alanında uzman ve çocuk epilepsi si üzerinde uzmanlığını yapmış biriyle irtibata geçin. Tekrardan çok geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun
- 27-01-2020, 00:07:16Sizin ki kaç yaşında oldu ve tedavi süreci nasıl geçti? İlgilenen doktor kimdi hangi bölgeden bunlar benim için çok önemli hocam Allah şifa versinVBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsunemrtnm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam daha 2 aylık ve daha tedaviye başlanması şuan için iyi huyumu kötü huylumu onu bakıyorlar umarım en kısa sürede bulunur ve tedavi başlar. Size de çok geçmiş olsun vakit ayırdığınız için teşekkür ederimMBurakAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun sağolunVORTBAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun sağolundzzalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederimPenguenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok saolun hocam dikkate alacağım teşekkür ederimzbyr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun reis Varolhibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun belki elinizde yoktur ama varsa numarasını rica edebilir miyim sonuçları göndereyim. İzmirde İstanbula gelip çok sıkıntı çekebiliriz kesin sonuç alalımaxeon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun size de acil şifalar umarım toparlarsınızSuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-01-2020, 00:10:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam çok geçmiş olsun eniştemde vardı her nöbetinde ömrümüzden ömür gidiyordu ve sonunda hiç bişey hatırlamıyordu dokuz Eylül hastanesine gitti orada düzelttiler şükür çok uzun zamandır tekrarlamıyor. Hangi doktor olduğunu hatırlarlar ise size söyleyeceğim öğrenip
- 27-01-2020, 00:11:41Çok memnun olurum hocam teşekkür ederim geçmiş olsunGrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun - 27-01-2020, 00:54:41Rabbim düşmanımı bile evladı ile sınamasın inşallah. Çok geçmiş olsun. İnşallah şifası bulunur hocam
- 27-01-2020, 01:50:16Çok geçmiş olsun hocam. Yavrum benim ya bu yaşta zorluklarla başlıyor hayata

Prof. Dr. İbrahim Öztura (Dokuz Eylül Üniversitesi) - Prim ücreti ödeyerek gidebilirsiniz.
Prof. Dr. Galip Akan (İzmir Katip Çelebi Üniv. Atatürk Araştırma Hastanesi)
bunlarla bir görüşün isterseniz.
