• 26-01-2020, 23:47:29
    #37
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle selamın aleyküm.

    Oğlum 2 aylık ve epilepsi teşhisi konuldu.
    İzmir behçet uz çocuk hastanesinde yatmaktadır.

    Arkadaşlar yardımdan kastım tecrübeli olanlardır.

    Bu hastalığı atlatmış veya hala yaşayan ve yaşadığı tecrübeleri izmir ve çevresinde önerebileceği doktorları araştırıyorum.
    Sizlerden ricam bu hastalıkla karşı karşıya olan kişilerin tecrübelerdir.
    Tanıdığı doktor varsa sonuçları atabilirim.

    Allah çocuklarımızı korusun.
    Vakit ayırdığınız için teşekkürler.
    2002 yılından beri epilepsi hastasıyım. Yukarda bir arkadaş bahsetmiş uykuya, yemeğe,ilaca ve strese dikkat edin. Düzenli olarak doktora kontrol gidin ve sakın ihmal etmeyin. Eeg yi uykusuz olarak çektirin. Gece çocuğunuz uykusuz kalsın ve sabah Eeg çekimini öyle yapmalarını isteyin ve Eeg çekimi 1 saat sürmesini talep edin. Doktorunuzu da iyi seçin alanında uzman ve çocuk epilepsi si üzerinde uzmanlığını yapmış biriyle irtibata geçin. Tekrardan çok geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun
  • 27-01-2020, 00:07:16
    #38
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun. Bu kadar erken farkedilmesi iyi olmuş. Küçük yaşta epilepsi olan çocukların iyileşme oranı çok yüksek. Benim oğlum 1.5 yaşındayken oldu. Şuan 4.5 yaşında. Size en önemli tavsiyem büyüdükçe çocuğunuzu elinizden geldiğince sosyalleştirin. İlerleyen dönemde özellikle 3 yaşına doğru imkanınız varsa kreşe gönderin. Bizimkinin belki yapısından belki ilaçtan belki hastalıktan bilemeyiz ama psikolojik sorunlarıda oluyor. Bunuda anaokulu ile aşmaya çalışıyoruz. Hastalığın geçip geçmemesi konusunda ise zaten doktor çok büyük bir etken değil. Bir diğer tavsiyemde ne doktoruna giderseniz gidin hadtalığını ve kullandığı ilacı söyleyin. Söyleyin ki ona göre size ilaç yazsın. Örneğin çocuğunuz grip ilaçlarını kullanamaz. Hepsi ile epilepsi ilaçları etkileşir. Ve bu hastalık bir ayıp değil. Yakın çevreniz kesinlikle bilmeli. Olası bir durumda ne yapıcaklarını bilmeli. Sizde açıp Allah göstermesin bir nöbet anında neler yapılmalı iyice okuyun.
    Sizin ki kaç yaşında oldu ve tedavi süreci nasıl geçti? İlgilenen doktor kimdi hangi bölgeden bunlar benim için çok önemli hocam Allah şifa versin

    emrtnm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam allah şifa versin
    Allah razı olsun

    MBurakAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam öncelikle sağlık alanındayım ve yakın bir arkadaşım epilepsi hastası çocukluk çağında ataklar bir nebze dafa fazla oluyor fakat ölümcül bir durumu yok ilerledikçe semptomlar ve ataklar azalıyor şöyle söyleyeyim 4 sene önce ayda 3 4 kere atak geçiren arkadaşım son 2 senedir sadece 1 defa atak geçirdi epilepsi atakları genelde uykusuzluk stres ilacı duzenli olarak kullanmama besin takviye eksiklikleri ile atakları arttırıyor bu konuların ustunde durmalısınız allah şifa versin hocam dediğim gibi semptomlar yaş ilerledikçe ve ilaç kullanımına bağla olarak çok azalıyor hatta kayboluyor bahsettiğim örnekteki gibi
    Hocam daha 2 aylık ve daha tedaviye başlanması şuan için iyi huyumu kötü huylumu onu bakıyorlar umarım en kısa sürede bulunur ve tedavi başlar. Size de çok geçmiş olsun vakit ayırdığınız için teşekkür ederim

    VORTBAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah sifa versin. Gecmis olsun.
    Allah razı olsun sağolun

    dzzalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcınız olsun
    Allah razı olsun sağolun

    Penguenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuzenim gecirmisti nobet 5 yil ilac tedavisi gordu 1 gun bile sasmadi ama zamani ve kurtuldu.
    Insallah sizde atlatirsiniz tez vakit
    Çok teşekkür ederim

    zbyr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, acil şifalar diliyorum.
    İşim gereği sık sık karşılaştığımız bir durum.

    Benim özellikle ricam istikrarlı olmanız, ilaçlar ve alaka konusunda tabii. Öğrencim bize ilk geldiğinde günde bir avuç ilaç içiyor, bir iki nöbet geçiriyordu.
    Aynı zamanda komşu olmamız sayesinde sıkı bir denetime aldık, 2.seneye doğru önce krizler azaldı.
    Krizler azalınca ilaçları azalttı doktor, her doz azaltma biraz sıkıntı yaratsa da nihayetinde oldukça iyi bir duruma geldik. Günde 2 ilaç ve en son neredeyse nöbetsiz bir hayat.

    Beslenme saatleri, uyku saatleri, uyanma saatleri hep sabitti. İlaç saatleri de tabii.

    Sizin bebeniz bireysel farklılık gösterir, her bebek her insan gibi. Nelerin tetiklediğini, ne sıklıkla tetiklediğini ve sonrasında yaşananları çok iyi bir şekilde not alın. Bu not işi de çok önemli. Uyaranların sonucunu bilirseniz, istediğiniz şekilde yonlendirirsiniz.

    Erken tani ve erken müdahale ile normal bir gelişim göstereceğinden şüpheniz olmasın.
    Çok saolun hocam dikkate alacağım teşekkür ederim

    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin hocam, geçmiş olsun
    Allah razı olsun reis Varol

    axeon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abimin çocuğu yeğenim de daha 2 yaşındayken Epilepsi teşhisi konulmuştu. Sürekli yüzünde ayağında vs morarmalar ile karşı karşıyaydı. İstanbulda Cerrahpaşa 'da çok iyi bir doktor vardı. Kendisinin sürekli olarak güncel takibi altındayken şuanda yeğenim allah şükür çok iyi durumda. Düzgün beslenme , Doğru ilaç kullanımı vs gibi şeylere dikkat ederek yeğenim şuan çok sağlıklı. Sizlere tavsiyem hocam çocugunuzu İstanbula getirin imkanınız varsa. Her hastanede ki doktorun maalesef tecrübesi bilgi birikimi bir olmuyor. İstanbul Cerrahpaşada çoğunluğu profesör ve doçent doktorlar bulunuyor ve gerçekten bilgi birikimleriyle uyguladıkları tedaviler ile oldukça hastaya fayda sağlıyor. Allah acil şifa versin İnşAllah en kısa sürede çocuğunuz sağlığına kavuşur.
    Çok geçmiş olsun belki elinizde yoktur ama varsa numarasını rica edebilir miyim sonuçları göndereyim. İzmirde İstanbula gelip çok sıkıntı çekebiliriz kesin sonuç alalım

    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2002 yılından beri epilepsi hastasıyım. Yukarda bir arkadaş bahsetmiş uykuya, yemeğe,ilaca ve strese dikkat edin. Düzenli olarak doktora kontrol gidin ve sakın ihmal etmeyin. Eeg yi uykusuz olarak çektirin. Gece çocuğunuz uykusuz kalsın ve sabah Eeg çekimini öyle yapmalarını isteyin ve Eeg çekimi 1 saat sürmesini talep edin. Doktorunuzu da iyi seçin alanında uzman ve çocuk epilepsi si üzerinde uzmanlığını yapmış biriyle irtibata geçin. Tekrardan çok geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun
    Allah razı olsun size de acil şifalar umarım toparlarsınız
  • 27-01-2020, 00:10:26
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam çok geçmiş olsun eniştemde vardı her nöbetinde ömrümüzden ömür gidiyordu ve sonunda hiç bişey hatırlamıyordu dokuz Eylül hastanesine gitti orada düzelttiler şükür çok uzun zamandır tekrarlamıyor. Hangi doktor olduğunu hatırlarlar ise size söyleyeceğim öğrenip
  • 27-01-2020, 00:10:53
    #40
    Allah şifa versin hocam.
  • 27-01-2020, 00:11:41
    #41
    GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok geçmiş olsun eniştemde vardı her nöbetinde ömrümüzden ömür gidiyordu ve sonunda hiç bişey hatırlamıyordu dokuz Eylül hastanesine gitti orada düzelttiler şükür çok uzun zamandır tekrarlamıyor. Hangi doktor olduğunu hatırlarlar ise size söyleyeceğim öğrenip
    Çok memnun olurum hocam teşekkür ederim geçmiş olsun

    webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin hocam.
    .

    Allah razı olsun
  • 27-01-2020, 00:17:11
    #42
    Çok geçmiş olsun hocam . Allah tez zamanda şifasını versin
  • 27-01-2020, 00:20:02
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Çok geçmiş olsun hocam, Allah acil şifalar versin bilgim yok bu hastalık konusunda ancak duam olur.
  • 27-01-2020, 00:54:41
    #44
    Rabbim düşmanımı bile evladı ile sınamasın inşallah. Çok geçmiş olsun. İnşallah şifası bulunur hocam
  • 27-01-2020, 01:50:16
    #45
    Çok geçmiş olsun hocam. Yavrum benim ya bu yaşta zorluklarla başlıyor hayata

    Prof. Dr. İbrahim Öztura (Dokuz Eylül Üniversitesi) - Prim ücreti ödeyerek gidebilirsiniz.
    Prof. Dr. Galip Akan (İzmir Katip Çelebi Üniv. Atatürk Araştırma Hastanesi)

    bunlarla bir görüşün isterseniz.