Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam çok geçmiş olsun eniştemde vardı her nöbetinde ömrümüzden ömür gidiyordu ve sonunda hiç bişey hatırlamıyordu dokuz Eylül hastanesine gitti orada düzelttiler şükür çok uzun zamandır tekrarlamıyor. Hangi doktor olduğunu hatırlarlar ise size söyleyeceğim öğrenip