Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle selamın aleyküm.

Oğlum 2 aylık ve epilepsi teşhisi konuldu.
İzmir behçet uz çocuk hastanesinde yatmaktadır.

Arkadaşlar yardımdan kastım tecrübeli olanlardır.

Bu hastalığı atlatmış veya hala yaşayan ve yaşadığı tecrübeleri izmir ve çevresinde önerebileceği doktorları araştırıyorum.
Sizlerden ricam bu hastalıkla karşı karşıya olan kişilerin tecrübelerdir.
Tanıdığı doktor varsa sonuçları atabilirim.

Allah çocuklarımızı korusun.
Vakit ayırdığınız için teşekkürler.
2002 yılından beri epilepsi hastasıyım. Yukarda bir arkadaş bahsetmiş uykuya, yemeğe,ilaca ve strese dikkat edin. Düzenli olarak doktora kontrol gidin ve sakın ihmal etmeyin. Eeg yi uykusuz olarak çektirin. Gece çocuğunuz uykusuz kalsın ve sabah Eeg çekimini öyle yapmalarını isteyin ve Eeg çekimi 1 saat sürmesini talep edin. Doktorunuzu da iyi seçin alanında uzman ve çocuk epilepsi si üzerinde uzmanlığını yapmış biriyle irtibata geçin. Tekrardan çok geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun