• 26-01-2020, 17:49:54
    #19
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun biraz can sıkıcı bir hastalık malesef ben o hastalığa 25 yaşında yakalandım 3-4 yıl kadar ilaç tedavisi aldım çok şükür 2-3 senedir ilaç kullanmıyorum gayet iyi durumdayım yapılan eegler tamamen temiz çıktı herşey şu anda güzel ama ben sonradan yakalandığım için ve basit başlangıç evresinde olduğum için atlatmam biraz kolay oldu, çocuğunuz çok küçük hangi ilaçları verirler bilmiyorum ben sadece depakin chrono kullandım biraz saç döktü biraz kilo yaptı baya da unutkanlık yaptı ama bırakınca çok şükür hepsi düzeldi fakat kilo kaldı. Çok küçük bebek için bir tavsiye veremem malesef ben beslenmeye ve uykuya çok çok dikkat ettim özellikle uykuya kesinlikle fazla yorulmayacak bolca dinlenecek en önemli şey bu ben ne zaman yorulsam o gün az uyusam filan nöbet tetikleniyor sıkıntı çıkıyordu. etrafınızdaki büyükler 3harflilerden bahsebilir bu hastalık için hiç umursamayın hocaya götürelin diyen çıkar yani rahatlayacaksanız gidin ben sadece ilaç ve düzgün beslenme iyi uyku stressiz güzel bir hayat oluşturarak 4 sene gibi bir sürede bu hastalıktan kurtuldum araştırıyorum hala hastalıktan kurtulup 10 sene rahat yaşayıp sonra tekrar aynı hastalığa yakalanan da var dikkatli olmak şart her zaman. Doktor olarak bizim buradan normal hastaneye gittim özellikle doktor araştırmadım. Sormak istediğiniz birşey olursa istediğiniz zaman mesaj atabilirsiniz. Çok çok geçmiş olsun.
    Hocam benimki 2 aylık mücadeleniz için sizi kutluyorum. Benim çocuğum için hala ilaç tedavisi başlamadı bu da canımı çok sıkıyor o yüzden bu durumdan geçmiş insanların doktorlarla iletişime geçip sonuçları atıyorum düzgün bir doktora götürmek istiyorum. Geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın.

    CodeMaster_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçmiş olsun Allah şifa versin. Yiğenim epilepsi teşhisi konuldu bizzat sizin yaşadıklarınızı bende yaşadım çok zor bir durum ama nöbet sırasında sakin olun korkacak bir şey yok.Yavrunuz kaç yaşında bizim çocuk 2 yaşına girecek geçen sene teşhis konuşdu 1 yıla yakındır ilaç kullanıyor hamdolsun hiç nöbet geçirmedi 2 yıl tedavi süreci var o süre içinde nöbet geçirmez ise hastalığı atlatmış oluyorz. Benim kardeşimde jandarma ve şuan izmirde olduğu için izmirde bir hastaneye götürüyor ama ilk teşhis ve tedaviye Prof. Dr. Ayşe Serdaroğlu başlamıştı memnun kaldık açıkçası. Rabbim yar ve yardımcınız olsun geçmeyecek bitmeyecek bir hastalık yok sabır ve tevekkül ile atlatırsınız inşaAllah.
    Hocam o doktor hangi hastanede görev yapıyor numarası var mı? Çok geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın

    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Elimden gelen tek şey konuyu yukarı taşımak.
    Allah razı olsun çok teşekkür ediyorum
  • 26-01-2020, 17:54:25
    #20
    hocam bizlerin içtiği ilaçlar gibi etkileri olabilecek ilaçları vereceklerse ki bunların şuruplarını verirler başlamaması daha mı iyi hemen bilemiyorum yan etkileri baya çok çünkü benim doktorum ilaca başlattın her 6 ayda bir iç organların durumunu kontrol ettiriyordu mesela onun için dikkatli olun ilaç kullanırken bir yan etkisi görürseniz değiştirin ilacı ki onuda sürekli söylüyorlar rahatsız edici yan etki görürseniz değiştirin diye ben saç döktü filan diye pek umursamadım rahatsız olmadım ilaca mesela. tekrardan geçmiş olsun umarım sağlıklı güzel bir hayata sahip olur evladınız
  • 26-01-2020, 17:57:02
    #21
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Rabbim Şafi sıfatı hürmetine en kısa zamanda şifa versin inşallah
  • 26-01-2020, 18:00:29
    #22
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bizlerin içtiği ilaçlar gibi etkileri olabilecek ilaçları vereceklerse ki bunların şuruplarını verirler başlamaması daha mı iyi hemen bilemiyorum yan etkileri baya çok çünkü benim doktorum ilaca başlattın her 6 ayda bir iç organların durumunu kontrol ettiriyordu mesela onun için dikkatli olun ilaç kullanırken bir yan etkisi görürseniz değiştirin ilacı ki onuda sürekli söylüyorlar rahatsız edici yan etki görürseniz değiştirin diye ben saç döktü filan diye pek umursamadım rahatsız olmadım ilaca mesela. tekrardan geçmiş olsun umarım sağlıklı güzel bir hayata sahip olur evladınız
    İlaç ile tedaviden başka yöntemi yokmuş mecburen kullanılacak, umarım kısa sürede iyileşir. Size de çok geçmiş olsun saolun

    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim Şafi sıfatı hürmetine en kısa zamanda şifa versin inşallah
    Sağol Tahsin hocam Allah razı olsun
  • 26-01-2020, 18:11:17
    #23
    evet ilaç mecburi çok mecburi kalınırsa ameliyatı var pil takıyorlar sanırım beyine ama o durumları pek araştırmadım
  • 26-01-2020, 18:35:28
    #24
    Hocam Prof. Dr. Ayşe Serdaroğlu Ankarada Özel Muayenehanesi var. Egg çekilmiştir onları bi yollayın bi incelesin duruma göre çağırır sizi
  • 26-01-2020, 20:42:42
    #25
    CodeMaster_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Prof. Dr. Ayşe Serdaroğlu Ankarada Özel Muayenehanesi var. Egg çekilmiştir onları bi yollayın bi incelesin duruma göre çağırır sizi
    Teşekkür ediyorum kendileriyle yarın iletişime geçeyim Allah razı olsun
  • 26-01-2020, 21:07:24
    #26
    Allah şifa acil şifa versin inşallah.
  • 26-01-2020, 21:17:34
    #27
    Allah yar ve yardımcınız olsun hocam tez zamanda şifasını bulur evladınız.. Bir fikrim olmadığı için elimden gelen sadece dua etmek..