Golsime adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu Bir Yardım İsteği Konusudur. ( Oğlum )
81
●2.611
- 27-01-2020, 09:11:51Hocam çok geçmiş olsun, şahsi önerim Behçet uz yerine 9 eylüle götürseniz daha mı iyi olur sanki? Şahsen 9 Eylül araştırma hastanesi ve sanki şahsen benim içim orda biraz daha rahat gibiydi. Yani karar yine sizin elbette.Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2020, 09:35:06osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDr.SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleugursonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMerkezseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleB3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleWBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehamada adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMiKR0P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePoyrazOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun kimseyi çocuklarıyla sınamasın inş. Araştırdıkça kafam almıyor.Verinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Not aldım hocam şu sonuçlar tam çıksın kendileriyle iletişime geçip en azından başlangıç olarak tahlilleri göstereyim. Ona göre hareket edeyim sağolun varolunturanerbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakayım hocam şuan ameliyatlık bir durum yok inşAllah da olmaz, vakit ayırdığınız için tüm arkadaşlara ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Allah razı olsunok35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-01-2020, 12:15:11Allah oglunuza saglıklı uzun ömürler versin inşallah. Geçmiş olsun. Benım ablama 17li yaşlarında epilepsi teşhisi koyulmuş suan 35li yaslarında hala bu hastalıkla yasıyor veya yasamayı ogrendi. Düzenli olarak ilacını kullanıyor.
Erken teşhis aşamasında tedavileri oluyor diye biliyorum. İleriki dönemlerde tedavisi mümkün olmuyor.
