• 27-01-2020, 08:28:39
    #55
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle selamın aleyküm.

    Oğlum 2 aylık ve epilepsi teşhisi konuldu.
    İzmir behçet uz çocuk hastanesinde yatmaktadır.

    Arkadaşlar yardımdan kastım tecrübeli olanlardır.

    Bu hastalığı atlatmış veya hala yaşayan ve yaşadığı tecrübeleri izmir ve çevresinde önerebileceği doktorları araştırıyorum.
    Sizlerden ricam bu hastalıkla karşı karşıya olan kişilerin tecrübelerdir.
    Tanıdığı doktor varsa sonuçları atabilirim.

    Allah çocuklarımızı korusun.
    Vakit ayırdığınız için teşekkürler.
    pm attım, Allah Şifa versin.
  • 27-01-2020, 09:11:51
    #56
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle selamın aleyküm.

    Oğlum 2 aylık ve epilepsi teşhisi konuldu.
    İzmir behçet uz çocuk hastanesinde yatmaktadır.

    Arkadaşlar yardımdan kastım tecrübeli olanlardır.

    Bu hastalığı atlatmış veya hala yaşayan ve yaşadığı tecrübeleri izmir ve çevresinde önerebileceği doktorları araştırıyorum.
    Sizlerden ricam bu hastalıkla karşı karşıya olan kişilerin tecrübelerdir.
    Tanıdığı doktor varsa sonuçları atabilirim.

    Allah çocuklarımızı korusun.
    Vakit ayırdığınız için teşekkürler.
    Hocam çok geçmiş olsun, şahsi önerim Behçet uz yerine 9 eylüle götürseniz daha mı iyi olur sanki? Şahsen 9 Eylül araştırma hastanesi ve sanki şahsen benim içim orda biraz daha rahat gibiydi. Yani karar yine sizin elbette.
  • 27-01-2020, 09:35:06
    #57
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam . Allah tez zamanda şifasını versin
    Dr.SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam, Allah acil şifalar versin bilgim yok bu hastalık konusunda ancak duam olur.
    ugursonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim düşmanımı bile evladı ile sınamasın inşallah. Çok geçmiş olsun. İnşallah şifası bulunur hocam

    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin, tez zamanda sağlığına kavuşur inşallah.
    Merkezseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifa versin evlat hiçbir şeye benzemez Çok Çok geçmiş olsun ..
    B3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, Allah şifa versin inşallah.
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcın olsun hocam, şifa diliyorum.
    hamada adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin çok geçmiş olsun.
    MiKR0P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cok gecmis olsun, Allah sifa versin
    PoyrazOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük geçmiş olsun hocam Rabbim acil şifalar versin yavrumuza.İnsallah tez zamanda sağlığına kavuşur.

    Verinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok geçmiş olsun, şahsi önerim Behçet uz yerine 9 eylüle götürseniz daha mı iyi olur sanki? Şahsen 9 Eylül araştırma hastanesi ve sanki şahsen benim içim orda biraz daha rahat gibiydi. Yani karar yine sizin elbette.
    Allah razı olsun kimseyi çocuklarıyla sınamasın inş. Araştırdıkça kafam almıyor.

    turanerbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam. Yavrum benim ya bu yaşta zorluklarla başlıyor hayata

    Prof. Dr. İbrahim Öztura (Dokuz Eylül Üniversitesi) - Prim ücreti ödeyerek gidebilirsiniz.
    Prof. Dr. Galip Akan (İzmir Katip Çelebi Üniv. Atatürk Araştırma Hastanesi)

    bunlarla bir görüşün isterseniz.
    Not aldım hocam şu sonuçlar tam çıksın kendileriyle iletişime geçip en azından başlangıç olarak tahlilleri göstereyim. Ona göre hareket edeyim sağolun varolun



    ok35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin inşallah
    İlk defa duyduğum bir hastalık ama şurada ayrıntılı bilgilendirme mevcut müsait olunca detaylı okur izlersiniz hocam.
    http://www.yeditepeepilepsisiz.com/epilepsi/4/
    Bir işleme veya tedaviye karar vermeden 2 farklı doktora gitmekte yarar var maalesef ben güvenemiyorum kimseye iki doktorda aynı şeyi söylerse öyle yapmak lazım.
    Bakayım hocam şuan ameliyatlık bir durum yok inşAllah da olmaz, vakit ayırdığınız için tüm arkadaşlara ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Allah razı olsun
  • 27-01-2020, 09:42:22
    #58
    Allah şifa versin, çok geçmiş olsun.
  • 27-01-2020, 09:48:22
    #59
    Çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim
  • 27-01-2020, 09:54:31
    #60
    Allah sifa versin. Gecmis olsun.
  • 27-01-2020, 10:38:27
    #61
    allah acil şifalar versin inşallah. konu güncel olsun
  • 27-01-2020, 12:15:11
    #62
    Allah oglunuza saglıklı uzun ömürler versin inşallah. Geçmiş olsun. Benım ablama 17li yaşlarında epilepsi teşhisi koyulmuş suan 35li yaslarında hala bu hastalıkla yasıyor veya yasamayı ogrendi. Düzenli olarak ilacını kullanıyor.
    Erken teşhis aşamasında tedavileri oluyor diye biliyorum. İleriki dönemlerde tedavisi mümkün olmuyor.
  • 27-01-2020, 12:19:12
    #63
    Üyeliği durduruldu
    Allah şifa versin çok geçmiş olsun