osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun hocam . Allah tez zamanda şifasını versin
Dr.SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun hocam, Allah acil şifalar versin bilgim yok bu hastalık konusunda ancak duam olur.
ugursonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rabbim düşmanımı bile evladı ile sınamasın inşallah. Çok geçmiş olsun. İnşallah şifası bulunur hocam

RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah acil şifalar versin, tez zamanda sağlığına kavuşur inşallah.
Merkezseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah acil şifa versin evlat hiçbir şeye benzemez Çok Çok geçmiş olsun ..
B3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, Allah şifa versin inşallah.
WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah yardımcın olsun hocam, şifa diliyorum.
hamada adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah şifa versin çok geçmiş olsun.
MiKR0P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cok gecmis olsun, Allah sifa versin
PoyrazOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük geçmiş olsun hocam Rabbim acil şifalar versin yavrumuza.İnsallah tez zamanda sağlığına kavuşur.

Verinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok geçmiş olsun, şahsi önerim Behçet uz yerine 9 eylüle götürseniz daha mı iyi olur sanki? Şahsen 9 Eylül araştırma hastanesi ve sanki şahsen benim içim orda biraz daha rahat gibiydi. Yani karar yine sizin elbette.
Allah razı olsun kimseyi çocuklarıyla sınamasın inş. Araştırdıkça kafam almıyor.

turanerbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun hocam. Yavrum benim ya bu yaşta zorluklarla başlıyor hayata

Prof. Dr. İbrahim Öztura (Dokuz Eylül Üniversitesi) - Prim ücreti ödeyerek gidebilirsiniz.
Prof. Dr. Galip Akan (İzmir Katip Çelebi Üniv. Atatürk Araştırma Hastanesi)

bunlarla bir görüşün isterseniz.
Not aldım hocam şu sonuçlar tam çıksın kendileriyle iletişime geçip en azından başlangıç olarak tahlilleri göstereyim. Ona göre hareket edeyim sağolun varolun



ok35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah acil şifalar versin inşallah
İlk defa duyduğum bir hastalık ama şurada ayrıntılı bilgilendirme mevcut müsait olunca detaylı okur izlersiniz hocam.
http://www.yeditepeepilepsisiz.com/epilepsi/4/
Bir işleme veya tedaviye karar vermeden 2 farklı doktora gitmekte yarar var maalesef ben güvenemiyorum kimseye iki doktorda aynı şeyi söylerse öyle yapmak lazım.
Bakayım hocam şuan ameliyatlık bir durum yok inşAllah da olmaz, vakit ayırdığınız için tüm arkadaşlara ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Allah razı olsun