Allah oglunuza saglıklı uzun ömürler versin inşallah. Geçmiş olsun. Benım ablama 17li yaşlarında epilepsi teşhisi koyulmuş suan 35li yaslarında hala bu hastalıkla yasıyor veya yasamayı ogrendi. Düzenli olarak ilacını kullanıyor.
Erken teşhis aşamasında tedavileri oluyor diye biliyorum. İleriki dönemlerde tedavisi mümkün olmuyor.