Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle selamın aleyküm.

Oğlum 2 aylık ve epilepsi teşhisi konuldu.
İzmir behçet uz çocuk hastanesinde yatmaktadır.

Arkadaşlar yardımdan kastım tecrübeli olanlardır.

Bu hastalığı atlatmış veya hala yaşayan ve yaşadığı tecrübeleri izmir ve çevresinde önerebileceği doktorları araştırıyorum.
Sizlerden ricam bu hastalıkla karşı karşıya olan kişilerin tecrübelerdir.
Tanıdığı doktor varsa sonuçları atabilirim.

Allah çocuklarımızı korusun.
Vakit ayırdığınız için teşekkürler.
Hocam çok geçmiş olsun, şahsi önerim Behçet uz yerine 9 eylüle götürseniz daha mı iyi olur sanki? Şahsen 9 Eylül araştırma hastanesi ve sanki şahsen benim içim orda biraz daha rahat gibiydi. Yani karar yine sizin elbette.