hocam bizlerin içtiği ilaçlar gibi etkileri olabilecek ilaçları vereceklerse ki bunların şuruplarını verirler başlamaması daha mı iyi hemen bilemiyorum yan etkileri baya çok çünkü benim doktorum ilaca başlattın her 6 ayda bir iç organların durumunu kontrol ettiriyordu mesela onun için dikkatli olun ilaç kullanırken bir yan etkisi görürseniz değiştirin ilacı ki onuda sürekli söylüyorlar rahatsız edici yan etki görürseniz değiştirin diye ben saç döktü filan diye pek umursamadım rahatsız olmadım ilaca mesela. tekrardan geçmiş olsun umarım sağlıklı güzel bir hayata sahip olur evladınız