PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bizlerin içtiği ilaçlar gibi etkileri olabilecek ilaçları vereceklerse ki bunların şuruplarını verirler başlamaması daha mı iyi hemen bilemiyorum yan etkileri baya çok çünkü benim doktorum ilaca başlattın her 6 ayda bir iç organların durumunu kontrol ettiriyordu mesela onun için dikkatli olun ilaç kullanırken bir yan etkisi görürseniz değiştirin ilacı ki onuda sürekli söylüyorlar rahatsız edici yan etki görürseniz değiştirin diye ben saç döktü filan diye pek umursamadım rahatsız olmadım ilaca mesela. tekrardan geçmiş olsun umarım sağlıklı güzel bir hayata sahip olur evladınız
İlaç ile tedaviden başka yöntemi yokmuş mecburen kullanılacak, umarım kısa sürede iyileşir. Size de çok geçmiş olsun saolun

TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rabbim Şafi sıfatı hürmetine en kısa zamanda şifa versin inşallah
Sağol Tahsin hocam Allah razı olsun