GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok geçmiş olsun eniştemde vardı her nöbetinde ömrümüzden ömür gidiyordu ve sonunda hiç bişey hatırlamıyordu dokuz Eylül hastanesine gitti orada düzelttiler şükür çok uzun zamandır tekrarlamıyor. Hangi doktor olduğunu hatırlarlar ise size söyleyeceğim öğrenip
Çok memnun olurum hocam teşekkür ederim geçmiş olsun

webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah şifa versin hocam.
.

Allah razı olsun