Öncelikle selamın aleyküm.
Oğlum 2 aylık ve epilepsi teşhisi konuldu.
İzmir behçet uz çocuk hastanesinde yatmaktadır.
Arkadaşlar yardımdan kastım tecrübeli olanlardır.
Bu hastalığı atlatmış veya hala yaşayan ve yaşadığı tecrübeleri izmir ve çevresinde önerebileceği doktorları araştırıyorum.
Sizlerden ricam bu hastalıkla karşı karşıya olan kişilerin tecrübelerdir.
Tanıdığı doktor varsa sonuçları atabilirim.
Allah çocuklarımızı korusun.
Vakit ayırdığınız için teşekkürler.
Öncelikle çok geçmiş olsun, Allah evlatlarımızın tırnağına zeval vermesin. Acil şifalar dilerim..
Kardeşim küçükken bizzat 2-3 yıl çekmişti epilepsiyi. Antalya Akdeniz Üniversitesi Hastanesinde tedavi oldu bizzat. Yaklaşık 3 -4 yıl ilaçlar tedavi derken sonunda yavaş yavaş atlatmaya başladı yediğine içtiğine dikkat ettirmeye özen göstermişti doktoru.
Demek istediğim, Antalya Akdeniz üniversitesindeki doktorlarla iletişime geçmeniz. Bildiğiniz üzere burada kol, bacak, yüz, vs gibi nakli yapıyorlar. Tekrar geçmiş olsun, Allah tüm hastalarımıza acil şifalar versin..