Öncelikle selamın aleyküm.
Oğlum 2 aylık ve epilepsi teşhisi konuldu.
İzmir behçet uz çocuk hastanesinde yatmaktadır.
Arkadaşlar yardımdan kastım tecrübeli olanlardır.
Bu hastalığı atlatmış veya hala yaşayan ve yaşadığı tecrübeleri izmir ve çevresinde önerebileceği doktorları araştırıyorum.
Sizlerden ricam bu hastalıkla karşı karşıya olan kişilerin tecrübelerdir.
Tanıdığı doktor varsa sonuçları atabilirim.
Allah çocuklarımızı korusun.
Vakit ayırdığınız için teşekkürler.
Merhabalar
Özelden numaramı atıyorum whatsapp ile iletişime geçelim.
Genel olarak özetlemek gerekirse;
Bebeklik çağı epilepsi nöbetleri çekilen eeg, bt, mr sonuçlarına göre yorumlanır. Türüne göre genetik ve metabolik testler yapılır. Hastaya göre tedavi uygulanır.
Kendi kızım West sendromu hastası olduğu için bu konuda Türkiye'de tüm iyi doktorları tanımış bulunmaktayım. İhtiyacı olan arkadaşları en kısa yoldan sonuca ulaştırabilecek tecrübeye sahibim.