Aleyküm selam, öncelikle geçmiş olsun.
İlaçlarını düzenli olarak kullanması ve düzenli olarak doktora kontrole götürmeniz gerekiyor. Belli bir süreden sonra doktor ilaç kullanımını kesebiliyor fakat yine düzenli olarak uzak aralıklarada olsa mutlaka doktor kontrolüne gitmesi gerekiyor. İlacı kestikten sonra hastalık tekrar edebiliyor. Bu nedenle doktor kontrolü önemli.