SAMATO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Garsonluk nasıl bir meslek
27
●787
- 10-01-2020, 10:16:44Katip olma kardeşim benden sana tavsiye, çok pişman olursun. Zorlu, stresli ve oldukça yorucu bir iş.
- 10-01-2020, 10:24:068 yıl önce falan yaptım. Eğlenceli tarafı da çok bunaltıcı tarafı da çok.
Mesela güne çok güzel başlıyorsun denyo bir müşteri geliyor moralini bozuyor akşama kadar öyle gidiyor veya patron o gün karısıyla kavga edip geliyor yine tüm tribini sen çekiyorsun.
Eğlenceli tarafı ise çalışanlarla çok güzel ortam kuruluyor gün içerisinde gırgır şamata eksik olmuyor. (Anıtkabirin o tarafta bir simit cafe vardı orada çalışmıştım.)
Ama patron çok fazla hak yiyordu, 1 yıl çalıştım şartlar düzelmedi (Sigorta dahi yoktu).Kafam attı işe gitmeyi bıraktım. 6 ay (ciddi anlamda
) sonra beni arıyor neredesin sen noldu ne bitti gel konuşalım dedi. İstemiyorum falan dedim. Ailem git konuş ne kaybedersin dedi. Gittim konuştum herşey güllük gülüstanlık, yarın gel başla dedi. Gittim yine aynı şartlar o gün bir daha geri dönmemek üzere çıktım gittim.
Küçük çaplı işyerleri problem olabiliyor. Daha kurumsal yerler böyle değil. - 10-01-2020, 13:04:27Benim bildiğim zabit katipleri sadece klavyede yazi yaziyorlar mahkemede sabah 9 aksam 5 mesai saatleri olduğunu biliyorumWebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2020, 14:14:39Yanlış biliyorsun kardeşim. Keşke sırf ondan ibaret olsa. Çoğu yerde 9-5 hayal gibi bir şey. Artı olarak hafta sonu da gelmen gerekebilir. Yaşın kaç bilmiyorum ama başka bir kariyer planlaması yap, ömür boyu pişmanlık yaşarsın.SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2020, 15:19:07
- 10-01-2020, 15:51:15Evet muhtemelen de beni tanıyabilirsin.CengizhanK24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2020, 16:01:392014 - 2018 yılları arasında orda ıdım hocam açıkcası cok takılmadım orda ancak belki göz aşinalığı olabılırreal2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2020, 16:08:342010, 2018 yılları arası oradaydım, Yolun düşerse her daim beklerim.CengizhanK24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2020, 16:38:23kısmetse askerden sonra diplomayı almaya gelicem ozman görüşürüz inşallahreal2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) sonra beni arıyor neredesin sen noldu ne bitti gel konuşalım dedi. İstemiyorum falan dedim. Ailem git konuş ne kaybedersin dedi. Gittim konuştum herşey güllük gülüstanlık, yarın gel başla dedi. Gittim yine aynı şartlar o gün bir daha geri dönmemek üzere çıktım gittim.