SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bildiğim zabit katipleri sadece klavyede yazi yaziyorlar mahkemede sabah 9 aksam 5 mesai saatleri olduğunu biliyorum
Yanlış biliyorsun kardeşim. Keşke sırf ondan ibaret olsa. Çoğu yerde 9-5 hayal gibi bir şey. Artı olarak hafta sonu da gelmen gerekebilir. Yaşın kaç bilmiyorum ama başka bir kariyer planlaması yap, ömür boyu pişmanlık yaşarsın.