Bazen iş yerlerine başvururken şunu düşünüyorum acaba bunlar çok kazanıyorlarmıda sigortalı falan çalıştırıyorlar hep bunu düşünmüyor değilim bu yüzden iş yerlerine başvururken çekiniyorum genelde ondan
başvurcağım kafede maç gecesi çok toplanan oluyor nargilesi olmayan alkolü olmayan sade bir kafe.
Hiç çekinme, Devletin yasası gereği haftalık 40 saat ve üzeri çalışıyorsan bu çalışma sürekliyse aylık olarak sigortanı yapmak zorundadır iş yerleri. Senin bireysel olarak ödeyeceğin diyelim bağkur 882 TL'yse iş veren iş yeri işlettiği için ona sigortanı yaptırtması direk 882tl olarak yansımıyor. Seni çalıştırdığı için daha düşük meblada ödüyor sigortanı, çok kazanıyorlar mı olayına gelince o yerine göre işe başlayınca senin anlayabileceğin bir durum

günlük hasılattan, kiradadan hesaplayabileceğin bir durum.