Ekmek parası kazanılan her iş güzeldir. Garsonluk mesleği yaparak arabasını ve evini alan gördüm. Ankara da urfalı kebapcıda calısan bir abimiz ki bu bir örnek sadece bunun harici daha da var tanıdıgım bence sigortan var ise paranıda alıyorsan çalışılır.