Çevremde bu sektörde çalışanlar var, Mekan alkollü ve canlı bir semtte yer alıyorsa güzel tip çıkıyor.

Sigorta genelde zorunlu olarak yapılıyor.

Yaşın oldu 40 mekan kapanıyorum hadi hakkınızı helal edin dedimi iş bitti o yaştan sonra iş bulmak zor.