• 10-01-2020, 10:16:44
    #19
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tesekkur ederim hocam bende biraz para biriktirip bilgisayar alip kendi işimi kurucağim youtube, yayincilik, free lance olurda kpss ye girip zabit katipliğine dönücem.
    Katip olma kardeşim benden sana tavsiye, çok pişman olursun. Zorlu, stresli ve oldukça yorucu bir iş.
  • 10-01-2020, 10:24:06
    #20
    8 yıl önce falan yaptım. Eğlenceli tarafı da çok bunaltıcı tarafı da çok.

    Mesela güne çok güzel başlıyorsun denyo bir müşteri geliyor moralini bozuyor akşama kadar öyle gidiyor veya patron o gün karısıyla kavga edip geliyor yine tüm tribini sen çekiyorsun.

    Eğlenceli tarafı ise çalışanlarla çok güzel ortam kuruluyor gün içerisinde gırgır şamata eksik olmuyor. (Anıtkabirin o tarafta bir simit cafe vardı orada çalışmıştım.)

    Ama patron çok fazla hak yiyordu, 1 yıl çalıştım şartlar düzelmedi (Sigorta dahi yoktu).Kafam attı işe gitmeyi bıraktım. 6 ay (ciddi anlamda ) sonra beni arıyor neredesin sen noldu ne bitti gel konuşalım dedi. İstemiyorum falan dedim. Ailem git konuş ne kaybedersin dedi. Gittim konuştum herşey güllük gülüstanlık, yarın gel başla dedi. Gittim yine aynı şartlar o gün bir daha geri dönmemek üzere çıktım gittim.

    Küçük çaplı işyerleri problem olabiliyor. Daha kurumsal yerler böyle değil.
  • 10-01-2020, 13:04:27
    #21
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katip olma kardeşim benden sana tavsiye, çok pişman olursun. Zorlu, stresli ve oldukça yorucu bir iş.
    Benim bildiğim zabit katipleri sadece klavyede yazi yaziyorlar mahkemede sabah 9 aksam 5 mesai saatleri olduğunu biliyorum
  • 10-01-2020, 14:14:39
    #22
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bildiğim zabit katipleri sadece klavyede yazi yaziyorlar mahkemede sabah 9 aksam 5 mesai saatleri olduğunu biliyorum
    Yanlış biliyorsun kardeşim. Keşke sırf ondan ibaret olsa. Çoğu yerde 9-5 hayal gibi bir şey. Artı olarak hafta sonu da gelmen gerekebilir. Yaşın kaç bilmiyorum ama başka bir kariyer planlaması yap, ömür boyu pişmanlık yaşarsın.
  • 10-01-2020, 15:19:07
    #23
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam, Edirne'nin öğrencisinin en yoğun olduğu bir park'ta 8 yıl garsonluk yaptım zordur fakat eğer işi biliyorsan çalışarakta kendini dinlendirebiliyorsun. Garsonluğun sonu yok, yaşı yok, Fakat yorgunluğu çok fazladır.
    Zübeyde hanım mı hocam
    Edirnede idim 4 sene
  • 10-01-2020, 15:51:15
    #24
    CengizhanK24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zübeyde hanım mı hocam
    Edirnede idim 4 sene
    Evet muhtemelen de beni tanıyabilirsin.
  • 10-01-2020, 16:01:39
    #25
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet muhtemelen de beni tanıyabilirsin.
    2014 - 2018 yılları arasında orda ıdım hocam açıkcası cok takılmadım orda ancak belki göz aşinalığı olabılır
  • 10-01-2020, 16:08:34
    #26
    CengizhanK24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2014 - 2018 yılları arasında orda ıdım hocam açıkcası cok takılmadım orda ancak belki göz aşinalığı olabılır
    2010, 2018 yılları arası oradaydım, Yolun düşerse her daim beklerim.
  • 10-01-2020, 16:38:23
    #27
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2010, 2018 yılları arası oradaydım, Yolun düşerse her daim beklerim.
    kısmetse askerden sonra diplomayı almaya gelicem ozman görüşürüz inşallah