SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tesekkur ederim hocam bende biraz para biriktirip bilgisayar alip kendi işimi kurucağim youtube, yayincilik, free lance olurda kpss ye girip zabit katipliğine dönücem.
Katip olma kardeşim benden sana tavsiye, çok pişman olursun. Zorlu, stresli ve oldukça yorucu bir iş.