WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katip olma kardeşim benden sana tavsiye, çok pişman olursun. Zorlu, stresli ve oldukça yorucu bir iş.
Benim bildiğim zabit katipleri sadece klavyede yazi yaziyorlar mahkemede sabah 9 aksam 5 mesai saatleri olduğunu biliyorum