real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam, Edirne'nin öğrencisinin en yoğun olduğu bir park'ta 8 yıl garsonluk yaptım zordur fakat eğer işi biliyorsan çalışarakta kendini dinlendirebiliyorsun. Garsonluğun sonu yok, yaşı yok, Fakat yorgunluğu çok fazladır.
Zübeyde hanım mı hocam
Edirnede idim 4 sene