Ülkede bazen şöyle durumlar varya bir çay aldıklarında garsonuda satın aldıklarını düşünüyorlar 19 yaşındayım müşterilere hanımefendi beyefendi diyemi hitap etmeliyim hala hesap yapıyorum.
Bu yaptığın bölgeyle alakalı müdürnle alakalı bir durum.Disiplin varsa mutlaka beyefendi hanımefendi geçerli yoksa abi abla diye gidiyor. Bahsettiğin müşteri tipiyle okadar çok karşılaşacaksınki. Ben işletmeci olduğum halde tiksinmeye başlamıştım o tür insanlardan. İşini iyi yaptığın sürece senden kralı yoktur.