bdemiraki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç çekinme, Devletin yasası gereği haftalık 40 saat ve üzeri çalışıyorsan bu çalışma sürekliyse aylık olarak sigortanı yapmak zorundadır iş yerleri. Senin bireysel olarak ödeyeceğin diyelim bağkur 882 TL'yse iş veren iş yeri işlettiği için ona sigortanı yaptırtması direk 882tl olarak yansımıyor. Seni çalıştırdığı için daha düşük meblada ödüyor sigortanı, çok kazanıyorlar mı olayına gelince o yerine göre işe başlayınca senin anlayabileceğin bir durum günlük hasılattan, kiradadan hesaplayabileceğin bir durum.
dediğin gibi hocam hiç çekinmeden direkt gidip başvuru yapıcam sigortayı hatırlatırım konuşurken