Zorluklardan bahsetmissiniz iyi hosta.Hayatta kolay bir is yok ki.
Var valla hocam. 3 sene falan yaptım. Çok kolay geldiği için bıraktım, muazzam da şartlar vardı. Tek sıkıntısı hata falan yaptığında bizzat Bakan falan arıyor saydırıyordu. Onun dışında iyiydi