• 03-01-2020, 18:04:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sigara paketleride askerlik gibi tek tip oldu . Sadece altta markası yazıyor iyimi oldu sizce ?

  • 03-01-2020, 18:06:14
    #2
    Kesinlikle iyi oldu. Keşke fiyatı 1000 TL olsa da kimse içmese. İşi sadece sağlığa zararlı olan illet bir şey. İçmedim, içmeyeceğim.
  • 03-01-2020, 18:06:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle iyi oldu. Keşke fiyatı 1000 TL olsa da kimse içmese. İşi sadece sağlığa zararlı olan illet bir şey. İçmedim, içmeyeceğim.
    Haklısınız aslında bende kullanmıyorum ama illet birşey
  • 03-01-2020, 18:08:02
    #4
    İnşallah paket fiyatıda 200 TL filan olur
  • 03-01-2020, 18:09:18
    #5
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle iyi oldu. Keşke fiyatı 1000 TL olsa da kimse içmese. İşi sadece sağlığa zararlı olan illet bir şey. İçmedim, içmeyeceğim.
    Ona gerek yok hocam uyuşturucu kapsamına alacaksın ve içenlere, satanlara hapis cezası uygulayacaksın ve af vs. de olmayacak. Birkaç hafta sonra unutulur gider zaten bıraktıktan sonra kimse içmek istemez.

    Kimse kızmasın sizin hayatınız olabilir ama intihardan farksız bir şey bu. İnsan hayatı bu kadar ucuz değil.
    • JimmyBey
    JimmyBey bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-01-2020, 18:09:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah paket fiyatıda 200 TL filan olur
    200 tlde olsa alan olur diye düşünüyorum 😂 hobi amaçlı hocam
  • 03-01-2020, 18:09:23
    #7
    Tütün bunu beğendi.
    • CanDostu
    • jjoker1221
    • Shou
    CanDostu, jjoker1221, Shou ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 03-01-2020, 18:10:16
    #8
    Sigaranın fiyatına gelen zamların milletin içmemesi için geldiğini zanneden kişilere gözlerini biraz açmasını öneriyorum.
  • 03-01-2020, 18:10:44
    #9
    PREMIUM SEO
    Eğer bu resimler gerçekse vay halimize. Korku evi gibi tövbeler olsun.